افکار نا منسجم

افکار نا منسجم

یاد نگاشت هایی از زندگیم
افکار نا منسجم

افکار نا منسجم

یاد نگاشت هایی از زندگیم

باید به خودم کمک کنم تا از نظر ذهنی و فکری آمادگی فراموشی خیلی چیزها را پیدا کنم.از پائیز سال گذشته تا به امروز کلی تجربه و خاطره برام مونده اما بازهم ذهن فراموشکارم به کمکم امده و سعی در کم رنگ نمودن همه بدیها و پررنگ تر کردن خوشیها دارد. نمی دونم فرداها چه اتفاقی می افتد البته علاقه ای هم به دانستنش ندارم چون بلاخره اتفاق می افته. و مهم اینه که امروزم را خوب بسازم اونجور که دوست دارم و در حد توان خودم است. روزهایی که گذشتند یه جور دیگه  بودند پائیزی تر از اون چیزی که فکر کنید راستش اصلا حوصله فکر کردن به روزهای گذشته را  ندارم یه مقطعی از زندگیم بود که باید می گذشت و تمام می شد . واقعا نمی دونم حس چند روز یا چندماه بعدم چیه ولی امیدوارم فیل ام یاد هندوستان نکنه. اینو خوب می دونم که بزرگ شدم یعنی مطمئنم که طاقت و تحمل ام خیلی بیشتر از قبل شده . من برای رسیدن به اون چیزی که می خواستم تلاش کردم .شاید خیر و صلاحم این بوده که به اون چه می خواستم نرسیدم . اون هم دیگه جای بحث و گشتن پی علت نداره . بهر حال خیلی خوشحالم همین که خودم احساس کنم ادم قوی ای شدم برام کافیه خیلی تجربه هایی را که لازم بود بدست بیارم بدست آوردم و بابت هیچ چیزی پشیمون نیستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
someone سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد