افکار نا منسجم

افکار نا منسجم

یاد نگاشت هایی از زندگیم
افکار نا منسجم

افکار نا منسجم

یاد نگاشت هایی از زندگیم

باغبانی

مدتها بود تصمیم داشتم امسال برای باغچه کوچک پشت پنجره اتاق کارم چندتایی گل و گیاه سبز بخرم تا از آن حالت برهوت در آید و خودم هم لذت ببرم . امروز ظهر رفتم گلخانه سر خیابان  و شمعدانی قرمز ، شمشاد و دو سه  نوع گل زیبای دیگر که اسمشان را فراموش کردم با مقداری خاک خریدم ، بیلچه سرایدارمان را هم قرض گرفتم و همه انها را کاشتم. خدا کند ریشه گیاهان آسیب ندیده باشد. این حس خوبی است که موجود زنده دیگری که به مراقبت من نیاز دارد در این خانه هست، پارسال دو تا کاکتوس خریده بودم که طفلکی ها بدون هیچ مراقبت خاصی بزرگ شدند باید به فکر گلدان بزرگتری برایشان باشم. دو تا گدان رنگی زیبا.

پرده های اتاق  را کنار زده ام و از گلهای زیبایم لذت می برم.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شاید دیدینه گلها...یه خورده از افکار نامنسجم دورت کنه...
بعضی کارها انجام دادنشون واقعا لذت داره...هم روحی هم جسمی..
من صدای آب را خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد