افکار نا منسجم

افکار نا منسجم

یاد نگاشت هایی از زندگیم
افکار نا منسجم

افکار نا منسجم

یاد نگاشت هایی از زندگیم

بلاخره بعد از دو روز تلاش و کوشش موفق شدم به اینترنت وصل شوم  مودم نصب شده بود  هیچ ایراد و اشکالی هم نداشت .اما شماره گیری نمی کرد . راهنمای ویندوز را مطالعه کردم و بخشی با نام Operator assisted or manual  پیدا کردم که به کارم اومد. فعالش کردم و با تلفن شمارهISP را گرفتم . بلاخره  اون دو تا کامپیوتر خودشون را پائین صفحه دسکتاپم نشون دادند،  کلی خوشحال ام.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالله شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://damdami.blogsky.com

داشتم وبلاگهای اپ دیت شده را چک میکردم گفتم نظری بزاریم به کسی بر نمی خوره بحر حال موفق باشی

سلام
حالا نظرت کو؟
بهر حال مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد